Jouw winkelwagen

Klantenservice open maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 23:59 & zaterdag en zondag van 09:00 tot 17:00.

Leveren en bezorgen

Veel van onze producten zijn groot, lang en zwaar. Bij het leveren komt dus behoorlijk wat kijken. Op deze pagina vind je alle informatie over de levering en bezorging van onze producten.

Inhoudsopgave
    Add a header to begin generating the table of contents

    Verzending

    Verzending is gratis binnen ons leveringsgebied. Wij hebben een eigen bezorgdienst, maar versturen ook een deel van de (kleine) bestellingen met PostNL. Verzending met post is altijd gratis.

    Levertijd

    Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. De werkelijke levertijd hangt af van de drukte en kan per seizoen verschillen. Huidige levertijd: 10 - 20 werkdagen

    Afhalen

    Je kunt je bestelling rechtstreeks bij ons magazijn afhalen. Voor afhalen geldt: vandaag besteld, morgen afhalen. Afhalen kan bij ons magazijn in Tegelen. Bekijk onze afhaalvoorwaarden. Afhalen is enkel mogelijk op afspraak (telefonisch of per e-mail) tussen 09:00 en 14:00 uur.

    Verzendmethoden

    We hebben twee verschillende verzendmethoden; bezorging of post. Hoe je bestelling wordt verstuurd zie je direct in de winkelmand. Bezorging vindt plaats met onze eigen bezorgdienst en post wordt verzonden met PostNL. 

    Eigen bezorgdienst

    Wij gebruiken onze eigen bezorgdienst om de meeste bestellingen te leveren. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bezorgkalender waarin je een datum kunt kiezen welke jou uitkomt. In sommige gevallen bezorgen wij je bestelling met een vrachtwagen en kraan, maar in de meeste gevallen komen wij met een bus en aanhangwagen. Bij alle leveringen zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing. 

    Levering met vrachtwagen

    Wij gebruiken, vooral voor grote bestellingen, vrachtwagens met een kraan om de bestelling te leveren. Bij deze levering hoef je in principe geen voorbereiding te treffen; alle spullen worden bij elkaar verzameld op een houten bok welke achterblijft bij de levering. De kraan kan de houten bok maximaal 3 meter vanaf de vrachtwagen wegzetten. We oordelen vooraf altijd of de vrachtwagen dicht bij de woning kan komen, echter kan het door omstandigheden voorkomen dat het niet mogelijk is om dicht bij de woning te leveren. In dat geval zal de chauffeur bespreken wat de dichtstbijzijnde veilige plaats is om de houten bok te plaatsen. Het oordeel van de betreffende chauffeur weegt hierbij zwaar, hij weet immers het beste waar hij kan komen met zijn vrachtwagen.

    Levering met bus en aanhangwagen

    Het grootste deel van de bestellingen wordt geleverd met een bus en aanhangwagen. De onderdelen worden los vervoerd, je zult dus zelf een plek moeten voorbereiden waar de chauffeurs (altijd met z’n tweeën) de bestelling kunnen plaatsen. Hierbij geldt drempellevering; de chauffeurs brengen de spullen tot aan de voordeur, uitgezonderd als de voordeur meer dan 25 meter van de dichtstbijzijnde parkeermogelijkheid af ligt. Bereid de losplek dan ook voor in de buurt van de voordeur, dus niet in de achtertuin. Het voorbereiden kan door bijvoorbeeld een bok te plaatsen, of houten latten op de grond te leggen met bescherming tegen een (stevige) muur.

    PostNL

    Bestellingen zoals deurgrepen, terrasverwarmers en ander klein materiaal versturen wij per PostNL. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 worden besteld worden doorgaans dezelfde dag nog verzonden. De levertijd bedraagt dan meestal 1-2 werkdagen. Zodra wij je bestelling verstuurd hebben, ontvang je automatisch een track en trace code van PostNL met daarin het verwachte bezorgmoment. PostNL is verantwoordelijk voor de afhandeling van de levering. Kleine producten die via PostNL geleverd worden, kunnen daarom in tegenstelling tot bij ons eigen vervoer, bij de buren of bij een afhaalpunt bezorgd worden.

    Over de leverdag

    Na betaling ontvang je van ons een kalender om zelf een geschikt levermoment te plannen. Deze is pas definitief zodra wij de planning van onze chauffeurs gemaakt hebben. Hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail. De leverdag kan niet meet gewijzigd worden nadat je deze hebt gekozen in de kalender. Je ontvangt daarnaast op de avond voor de geplande levering een herinnering van onze afspraak. Tot slot belt onze chauffeur je een half uur voor de geplande aankomsttijd om te bevestigen dat er iemand thuis is om te tekenen voor aflevering.

    Levering
    Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om te tekenen voor de levering. Dat ben jijzelf of een door jou aangewezen persoon. Je tekent alleen voor volledige ontvangst. Incomplete leveringen en manco’s dienen binnen 72 uur na ontvangst bij onze klantenservice gemeld te zijn. Op alle leveringen zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing. Alle leveringen zijn drempelleveringen, wat betekent dat wij jouw bestelling tot de eerste ‘drempel’ (voordeur, deur naar de achtertuin, deur van appartementencomplex, e.d.) leveren. Je dient de bestelling daarna zelf op de eindbestemming te leggen.

    Niet thuis
    Op het moment dat je niet thuis bent op het afgesproken levermoment, zijn wij genoodzaakt om de bestelling in zijn geheel weer retour te nemen. Je ontvangt vervolgens van ons opnieuw een kalender om een nieuw levermoment in te plannen. Gezien de aard en het formaat van de meeste van onze producten, bieden wij een bestelling nooit bij de buren aan.

    Bestelling afhalen in ons magazijn

    Snel je bestelling nodig? Je kunt je bestelling afhalen in ons magazijn in Tegelen (bij Venlo). Afhalen kan al de volgende werkdag! Om een snelle en veilige afhandeling te garanderen, dien je je te houden aan onze afhaalvoorwaarden. Afhalen is enkel mogelijk op afspraak (telefonisch of per e-mail) tussen 09:00 en 14:00 uur.

    De belangrijkste afhaalvoorwaarden

    1. Je hebt minstens twee personen nodig om de producten te laden. Kom daarom altijd met minstens twee personen. We kunnen de bestelling niet meegeven als je alleen komt. (uitgezonderd klein-materiaal zoals o.a. tocht- en sierstrippen)
    2. Je moet zelf (ratel)spanbanden en een glasbok (voor glazen schuifwanden) meenemen. Wij verkopen deze niet en geven deze ook niet in bruikleen uit.
    3. Bestellingen kun je niet wijzigen bij het afhalen. Neem voor wijzigingen minstens één werkdag van tevoren contact met ons op.
    4. Identificatie is verplicht. Neem je legitimatiebewijs en digitale orderbevestiging mee naar ons magazijn.
    5. Zorg ervoor dat je voertuig groot genoeg is.
    6. Wij verzorgen geen verpakking van de materialen, buiten de standaard verpakking.

    Postcodegebieden

    Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bezorgkalender van ons. Daar kun je de eerstvolgende beschikbare leverdatum kiezen. We leveren op verschillende dagen afhankelijk van je woonplaats. Kijk op de kaart en in de tabel op welke dag we in een gebied bij jou in de buurt zijn.

    Kaart postcodegebieden

    Postcode

    Bezorgdag(en)

    Gratis levering

    Altijd, in Nederland en België

    Gemakkelijk retourneren

    30 dagen gratis retourneren

    5 jaar garantie

    Genieten zonder zorgen

    100% veilig afrekenen

    iDeal / Klarna / Creditcard

    Deel