Op deze pagina vind je alle informatie over het bezorgen van onze producten.
Huidige levertijd: 2 – 7 werkdagen
Verzendwijze
Afhankelijk van de producten die je besteld hebt, wordt je bestelling met de post verstuurd of gratis bezorgd door onze eigen transportdienst. In de winkelmand zie je onder het kopje verzending hoe je bestelling bezorgd wordt. Heb je de producten sneller nodig, dan kun je ook kiezen voor afhalen.
Post
Kleine producten worden van maandag tot en met zaterdag verstuurd met PostNL. Doorgaans wordt je pakket binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. Je ontvangt een track&trace code om te zien wanneer de bestelling geleverd wordt.
Gratis bezorging
Omdat onze producten niet makkelijk te vervoeren zijn, gebruiken we onze eigen transportdienst. De bezorging is altijd gratis binnen ons levergebied, maar er zijn wel voorwaarden. Hieronder vind je de voorwaarden per vervoermiddel.
Vrachtwagen met kraan
De meeste grote bestellingen worden op een ijzeren of houten bok geleverd. Hier hoef je geen voorbereiding voor te treffen. De kraan kan de bok maximaal 3 meter vanaf de vrachtwagen wegzetten. We oordelen vooraf altijd of de vrachtwagen dicht bij de woning kan komen, echter kan het door omstandigheden voorkomen dat het niet mogelijk is om dicht bij de woning te leveren. In dat geval zal de chauffeur bespreken wat de dichtstbijzijnde veilige plaats is om de bok te plaatsen.
Drempellevering
Wordt je bestelling met een normale vrachtwagen of bus met aanhangwagen bezorgd, dan dien je de ontvangst van je bestelling voor te bereiden. Hierbij geldt drempellevering; de chauffeurs (met twee personen) brengen de spullen tot aan de voordeur, uitgezonderd als de voordeur meer dan 25 meter van de dichtstbijzijnde parkeermogelijkheid af ligt. Het voorbereiden kan door bijvoorbeeld een bok te plaatsen, of houten latten op de grond te leggen met bescherming tegen een muur.
Communicatie over de bezorging
Om je op de hoogte te houden van je bestelling hebben we een aantal communicatiemomenten:
– Binnen een uur nadat je de bestelling geplaatst hebt, ontvang je de bezorgkalender. Hiermee kies je zelf de bezorgdatum (beschikbare dagen op basis van postcodegebied). Let op: deze keuze is definitief. Je ontvangt nog een bevestiging van de bezorgdatum per mail.
– Twee tot drie werkdagen voor de gekozen bezorgdatum ontvang je van ons een tijdvak van twee uur. Dit is een indicatie en kan door omstandigheden veranderen. De track & trace wordt gedurende de dag bijgewerkt, dus houd deze in de gaten.
– Ongeveer een half uur voor de levering belt de chauffeur om aan te geven dat ze er bijna zijn.
– Nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen en je hebt getekend bij de chauffeur, ontvang je digitaal een ontvangstbewijs.
Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om te tekenen voor de levering. Dat ben jijzelf of een door jou aangewezen persoon. Je tekent alleen voor ontvangst. Ben je niet thuis, dan nemen we de bestelling weer mee. Je ontvangt opnieuw de bezorgkalender om een nieuwe bezorgdatum te kiezen.
Postcodegebieden
Voor het bezorgen van de bestellingen maken wij gebruik van postcodegebieden. Hieronder zie je wanneer we in iedere postcode bezorgen.
Postcode
(1) 1000 – 2199, 3890 – 3899, 8200 – 8259
(2) 2200 – 3399
(3) 3400 – 3889, 3900 – 3999, 4000 – 4298, 6500 – 6999
(4) 4299 – 4999
(5) 5000 – 6499
(6) 7000 – 7739, 7767 – 7799, 8000 – 8199, 8260 – 8299
(7) 8300 – 8387, 8388 – 9299
(8) 7740 – 7766, 7800 – 7999, 9300-9999
(9) 1000 – 9992 (BE)
Waddeneilanden
Bezorgdag(en)
Woensdag
Woensdag
Vrijdag
Woensdag
Maandag + vrijdag
Dinsdag + donderdag
Donderdag
Donderdag
Maandag
Geen bezorging mogelijk