Klachten

Er is iets mis gegaan, onze oprechte excuses. Klanttevredenheid is enorm belangrijk voor ons. Maar af en toe gaat het ook bij ons mis. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Hoe nu verder?

  • We lossen uw klacht graag op. U kunt uw klacht insturen naar [email protected] Wij nemen uw klacht binnen 3 werkdagen in behandeling.
  • Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze directeur aan. U kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 2 werkdagen heeft u antwoord.
    ForaVida B.V.
    t.a.v. Stefan Wohlert
    Molenstraat 66
    5431 BZ, Cuijk
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).