Klantenservice – maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 23:59, zaterdag en zondag van 09:00 tot 17:00 | Showroom Venlo 7 dagen per week geopend

Klachten

Het lijkt erop dat je ontevreden bent over onze producten en/of service en een klacht wil indienen. Onze excuses daarvoor. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid, maar soms gaan dingen niet altijd zoals gepland. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Wat nu?
We willen je klacht graag oplossen. Je kunt je klacht per e-mail naar ons sturen: [email protected]. Wij zullen je klacht binnen drie werkdagen behandelen. Uiterlijk 14 dagen nadat wij je klacht hebben ontvangen, ontvang je van ons een uitgebreide, inhoudelijke reactie op je klacht.

Veelgestelde vragen

Een deel van mijn bestelling is defect of beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Wij zullen het defecte onderdeel zo snel mogelijk opnieuw leveren. Monteer een defect of beschadigd stuk nooit. We moeten kunnen bevestigen dat het beschadigde stuk al voor de installatie beschadigd was. Als je besluit het beschadigde stuk toch te installeren, kunnen wij het stuk niet omruilen of je een alternatieve oplossing bieden. Maak foto’s van het defecte of beschadigde stuk en stuur deze samen met je bestelnummer naar [email protected]. Na goedkeuring leveren wij het vervangende product gratis thuis. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een nieuwe leveringsdatum en -tijd.

Mijn bestelling is niet geleverd op de afgesproken datum en/of tijd. Wat kan ik doen?

Door verschillende oorzaken (ziekte, verkeersdrukte, etc.) kunnen wij je bestelling niet altijd op de afgesproken datum en tijd leveren. In dat geval proberen wij je zo vroeg mogelijk te informeren. Je ontvangt automatisch een nieuwe leveringsdatum binnen één werkdag. Wij bieden geen compensatieregeling voor vertraagde leveringen. Meer informatie vind je in onze leveringsvoorwaarden.

Ben je ontevreden over de manier waarop wij je klacht hebben behandeld?

Als je niet tevreden bent over de door ons geboden oplossingen of over de afhandeling van je klacht, kunt je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel: Postbus 90600, 2509LP te Den Haag. Je kunt je klacht ook indienen bij de geschillencommissie van het Europees ODR-platform.

Gratis levering

Altijd, in Nederland en België

Gemakkelijk retourneren

30 dagen gratis retourneren

5 jaar garantie

Genieten zonder zorgen

100% veilig afrekenen

iDeal / Klarna / Creditcard

Success!

The discount has been applied. You will see it when you checkout.

There has been a problem

Unfortunately this discount cannot be applied to your cart.

Deel