Klantenservice open maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 23:59

Bestellen en betalen

Wij hebben onze online winkel zo ontworpen dat het bestel- en betalingsproces optimaal is ingericht. Als je nog niet helemaal zeker weet waar je moet beginnen, volgt hier een stap-voor-stap uitleg over hoe je producten in de winkelwagen plaatst en hoe je de betaling afrondt.

Bestel bij ons in 8 eenvoudige stappen

  1. Selecteer een categorie om naar het productoverzicht te gaan
  2. Selecteer een product en gebruik eventueel de filter om je zoekopdracht te verfijnen.
  3. Voeg eventueel extra’s toe en druk vervolgens op de oranje knop ‘Toevoegen aan winkelmand’.
  4. Klik rechtsboven op je scherm op winkelmand.
  5. Selecteer een leveringsmethode: afhalen of bezorgen.
  6. Klik op de oranje knop met de tekst ‘Afrekenen’.
  7. Vul je gegevens in en klik op ‘Controleer en betaal mijn bestelling’…
  8. Kies je gewenste betaalmethode en klik op ‘Veilig betalen’.

Na het bestellen

Nadat de bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een automatische e-mail ter bevestiging van de bestelling. Gewoonlijk wordt deze bevestiging vrijwel onmiddellijk na de aankoop verzonden. Indien je aankoop wordt verzonden met pakketlevering, ontvang je een track & trace zodra het pakket is overhandigd aan de externe vervoerder. Als je bestelling door ons eigen bezorgteam wordt geleverd, ontvang je eerst een bezorgkalender waarin je de gewenste bezorgdatum zelf kiest. Meer informatie over het leveringsproces vindt je hier.

Veelgestelde vragen over bestellen

Als het product niet op voorraad is, kunt u het niet in uw winkelwagen plaatsen. In plaats daarvan is er een knop die zegt "Meer informatie". Als u op deze knop klikt, verschijnt een invoerveld met de tekst "Hou me op de hoogte". Vul uw e-mailadres in en wij sturen u automatisch een e-mail wanneer het product weer op voorraad is.

Losse accessoires vindt u onder 'Alle categorieën' in ons navigatiemenu. Kies "accessoires voor terrasoverkappingen" of "accessoires voor glazen schuifdeuren" met behulp van de filter. Onze accessoires kunnen worden toegevoegd aan uw winkelwagen en worden automatisch gecombineerd met glazen schuifdeuren of terrasoverkappingen die al in uw winkelwagen zijn geplaatst. U kunt natuurlijk ook later alle accessoires bestellen.

Niets om je zorgen over te maken! Neem contact op met onze klantenservice per e-mail([email protected]) of per telefoon(+31 (0) 85 - 130 6419). Houd je bestelnummer en contactgegevens bij de hand en onze klantenservice kan je bestelling snel wijzigen of annuleren.

Ja, maar alleen als u uw bestelling afhaalt bij ons magazijn of als u zelf het transport naar de eindbestemming regelt. Wij kunnen uw bestelling verzenden naar een adres dat binnen ons verzendgebied ligt, waarna u zelf verantwoordelijk bent voor de verzending naar de bestemming buiten ons verzendgebied. Je moet zelf een externe vervoerder inhuren. Hetzelfde geldt voor alle bestellingen of producten die in backorder zijn of die geruild moeten worden.

Natuurlijk! Alle glazen schuifwanden en terrasoverkappingen kunnen ook na de installatie nog van extra's worden voorzien, met uitzondering van de funderingsbalken voor glazen schuifwanden en de ledverlichting voor de terrasoverkappingen. Accessoires zijn te vinden onder "accessoires voor glazen schuifdeuren" of "accessoires voor terrasoverkappingen". Andere onderdelen kunnen ook op een later tijdstip worden besteld en zijn te vinden onder "losse onderdelen".

Deel