In deze serie “Ontmoet ons” stellen wij een aantal van onze medewerkers voor. Zo leer je meer over ons bedrijf en zie je hoe onze medewerkers over onze organisatie denken. De tweede topper die we je graag voorstellen is Steffie, de verantwoordelijke voor onze HR- en personeelszaken.
Over haar carrière bij ForaVida vertelt Steffie ons:
“In juni 2020 ben ik begonnen bij ForaVida na het afronden van de opleiding managementassistent. Bij ForaVida heb ik veel vrijheid gekregen bij het inrichten van mijn werkzaamheden. Die vrijheid en verantwoordelijkheid spreken mij erg aan. Ik heb veel kunnen leren in mijn vak en krijg de gelegenheid om ideeën in de praktijk te implementeren.”
Ik probeer continu het beste uit mezelf en ons personeel te halen en dit hiernaast ook nog eens zo efficiënt mogelijk te doen. Het motiveren van onze medewerkers vind ik een zeer belangrijk aspect van mijn werk. De samenwerking met collega’s, de werkzaamheden en het werkplezier moeten in balans zijn, zodat iedereen zich echt op zijn of haar plek voelt en zichzelf kan zijn.
De samenwerking tussen collega’s, de werkzaamheden en het werkplezier moeten in balans zijn, zodat iedereen zich écht op zijn of haar plek voelt en zichzelf kan zijn
Ik haal voldoening uit mijn werk en wat ik helemaal leuk vind is dat ik de kans krijg om onze werknemers in de showroom en het magazijn te coachen in hun werkzaamheden. Het maakt mij blij als onze medewerkers tevreden zijn en plezier halen uit hun werk. Ik ben er trots op dat ForaVida goed voor haar medewerkers zorgt. Een voorbeeld hiervan is dat ForaVida bereid is te investeren in mij, waardoor ik een opleiding mocht volgen die ik zelf heb uitgekozen. Dit geeft een gevoel van waardering en erkenning.