In deze serie “Ontmoet ons” stellen wij een aantal van onze medewerkers voor. Zo leer je meer over ons bedrijf en zie je hoe onze medewerkers over onze organisatie denken. We beginnen met Rolf, onze logistieke teamleider.
Rolf vertelt ons:
“Als logistiek teamleider ben ik verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van alle logistieke processen gericht op het transport, de opslag en de inkomende en uitgaande goederen. Het is belangrijk dat alle orders tijdig en volgens de afspraak bij de klant worden afgeleverd. Eén van mijn belangrijkste taken is het ondersteunen en motiveren van onze medewerkers in het magazijn en op de weg. Verder bekijk ik waar interne processen beter kunnen en bewaak ik de kwaliteit.
Nog niet zo lang geleden ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging en deze vond ik bij ForaVida. Ik voelde me meteen thuis bij ForaVida en iedereen stond direct voor mij klaar. Ook als leidinggevende wil ik dit overbrengen. Ik vind het belangrijk dat onze medewerkers bij mij terecht kunnen als zij ergens mee zitten, ook als er iets in de privésfeer speelt dat invloed kan hebben op hun werkzaamheden.
De ambitie om te innoveren en te groeien als bedrijf, maakt het ontzettend leuk om hier te werken. Dit zorgt ook voor interessante organisatorische uitdagingen. Hierin krijg ik veel vrijheid waardoor ik ruimte krijg om zelf verantwoordelijke beslissingen te maken.”
Maak kennis met Rolf
Kennismaken met Rolf kan eigenlijk maar op één manier: je bestelling afhalen in ons magazijn. De levertijd hiervoor is 1 – 2 dagen. Zorg wel dat je aan de afhaalvoorwaarden voldoet!